Šta je PlatiMo?
Platimo je novi servis koji omogućava brzo, sigurno i jednostavno plaćanje preko mobilnog telefona. Naročito je povoljno za one koji ne žele da koriste kreditne kartice preko Interneta.
Kako funkcioniše?
- Napravite porudžbinu na našem sajtu
- Proverite sa našim operaterima da li su artikli koje ste naručili dostupni na lageru
- Kada to potvrdimo, pritisnete dugme za plaćanje putem PlatiMo (ovo mogu da urade i naši operateri umesto vas)
- Na vaš mobilni telefon biće poslata poruka na koju treba potvrdno da odgovorite u roku od 3 minuta
- Prilikom odgovora, trebate da ukucate i vaš PlatiMo PIN
- ... i to je to... Potvrdu uspešno izvršene transakcije dobijate SMS-om, kao i prate’im emailom. Ukoliko je uplata uspela, dobićete potvrdni automatski email, a ukoliko želite, status uplate možete proveriti i sa našim operaterom
Šta mi je potrebno za korištenje Platimo servisa?
- PostPaid Telenor broj
- SIM kartica koja sadrži digitalni sertifikat – zamenu postojeće SIM kartice i izdavanje digitalnog sertifikata na istu možete odraditi u bilo kom Telenor shop-u bez dodatne naknade
- Bankovni račun u jednoj od sledećih banaka : Komercijalna banka, Erste Banka, Raiffeisen Bank, Credit Agricole – povezivanje digitalnog sertifikata na SIM kartici sa vašim bankovnim računom možete odraditi u najbližoj poslovnici vaše banke
- i... spremni ste za plaćanje mobilnim telefonom
Da li je sigurno?
Da, pod uslovom da nikome ne dajete vaš mobilni telefon i PlatiMo PIN.
Koliko me to zadovoljstvo košta?
Trenutno je u toku promo period PlatiMo servisa (do kraja 2011) , tako da se ne naplaćuje ni uključenje u servis ni mesečno održavanje (naplaćuje se samo cena SMS obaveštenja o potvrdi transakcije – 6 RSD). O eventualnim promenama uslova korištenja servisa bićete obavešteni od strane Telenora i banaka.